2010-10-15 @ 23:24:29
The best of the best. Ni måste se alla!
Kamera är på G anyhow.


Slim Susie
"det sitter fyra knarkare och knarkar i din soffa!
-fyra bara? jag trodde det var fullsatt"

Eternal sunshine of the spotless mind
"Sand is overrated. It's just tiny little rocks."

The runaways
"Hello daddy, hello mum, I'm your ch-ch-ch-ch-cherry bomb"


Garden state
"That is life. If nothing else, It's life. It's real, and sometimes it fuckin' hurts, but it's sort of all we have."

Låt den rätte komma in
"Du måste bjuda in mig.
-Vad händer om jag inte gör det?"

Babel
"I'm deaf, not blind."

Sunshine cleaning
"We come into peoples life when they have experienced something profound, and we help"

Chloe
"I think my husband would like you"

Den bästa sommaren
"Jag ska bli hora jag, då får man ju betalt för att kramas"

The perfume
"The best nose in Paris"

Original
"livet ska levas, jag menar, varför vara en blek kopia när man kan vara ett strålande original?"

Stockholm Boogie
"jag blir så jääääävla förbannad!!! för är det för ett as som har slagit dig??? jag vill ha tag i honom!!!"

Kommentarer
Postat av: Estefany

För underbara citat!:D



sv: haha det var som fan:D men jag håller med också om det där med hav. Men finns många ord som skulle kunna beskriva albumet:D

2010-10-25 @ 21:41:10
URL: http://mystuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0