2013-12-10 @ 22:25:00
 
 
Typ sådär ser en typisk jobbig arbetsprocess ut för mig. ehe.
Här är iallafall en uppgift vi fick, att göra en vapensköld. Man fattar väl ingenting om man inte läser symbolbeskrivningen så här kommer en väldigt simpel version av den. 

Berg står för lugn, stabilitet och trygghet. Motsatsen till det är pilbågen som representerar viljekraft, rörelse och jakt. Kråkan står för det mörka, dystra och opålitliga och motsatsen till det är månen som står för reflektion av ljuset, kärlek, mystik och fantasi. Jag gillar kontraster och motsatser och fick höra när jag var liten att jag antingen var jättearg eller jätteglad och aldrig nånting mitt i mellan (jobbigt för alla andra heh). Och just därför ville jag hitta en slags balans mellan allting. 
 
 
ja typ lite så. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0