2010-07-13 @ 18:38:35

jag mår inte så   bra.
pga av följande:
fulhet
trötthet
krossathjärtahet
jobbar 9 timmar om dan 5 dagar i rad och kliver upp 05.30.....
kom inte in på universitetet (hur fan?!?! en kurs lixom, har fan bäst betyg så fsjdgkgd helvetesjävlaskitfan)
har inga vänner haha
känner mig lite ensam

men det väger väl upp lite med:
man behöver inte vara fin på mitt jobb
ska bara jobba i 3,5 vecka till
det finns andra än du
jag får väl förfan härda lite och gå och lägga mig typ 7
då kan jag göra nåt annat i höst, typ flytta till paris eller santorini hehe
jag behöver inga, har ju mina tanter
har ju faktist ett eget hus ett tag


Kommentarer
Postat av: sandy

vi kan gå på tantpromenad runt mega huset någon dag! :D:D:D

2010-07-14 @ 20:42:01
URL: http://happysandygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0